Het belang van de beveiliging van de gastvrijheid

Horecabeveiliging

Het is niet ongebruikelijk dat het drankje van een klant boven op de bar staat en wordt achtergelaten om terug te rollen. Tegen de tijd dat de serveerder het drankje heeft ingedrukt om de klant te laten beginnen met het drankje op te drinken, is de klant zo dronken geworden, dat de serveerder de persoon die achter hem staat niet eens zou herkennen. Het is pas nadat ze zijn begonnen weg te lopen, dat ze hun zelfbewustzijn verliezen en zich realiseren dat de serveerder hen niet heeft gezien.

Veiligheid kan ook een probleem zijn met betrekking tot een restaurant en café. Wanneer een klant alcohol geserveerd krijgt, is hij of zij meestal onder invloed. In plaats van ze gewoon alleen te laten drinken, richten ze zich tot een andere serveerder, zonder het te beseffen omdat ze zo dronken zijn. Ja, ze zijn het geweest, en ze krijgen een drankje op hen. De server denkt eigenlijk dat deze persoon niet zijn/haar server is, en als hij of zij hem niet verlaat zullen er problemen zijn. Dit is een van de redenen waarom veiligheid in de industrie zo belangrijk is.

Als een bedrijf werknemers heeft die dronken worden en in de problemen raken en zij zijn zich er vervolgens niet van bewust, hoe zou de eigenaar van het bedrijf dan weten wie wie heeft geplagieerd? De meeste personeelsleden zijn zich er terdege van bewust dat de ene partij van de andere steelt. Steelt hij van u? Waarschijnlijk niet! Als hij zijn carrière en zelfvertrouwen al heeft verwoest, waarom zou hij dan van ons stelen? En als hij gedronken heeft, en de werknemer denkt dat hij nog niet zo ver heen is, waarom zou hij die persoon er dan niet uithalen? Dit is een van de manieren om de relatie te veranderen in een vijandige relatie tussen twee mensen in plaats van een samenwerkingsrelatie.

Als de beveiliging in de keuken slordig is, wat doet dat met de klantervaring? Hoe beïnvloedt het de ervaring van de werknemer? Het zorgt ervoor dat een minder zelfverzekerde, minder capabele werknemer denkt: “Ze moet ontslagen worden, want ze heeft van me gestolen, ze is een leugenaar, en ze zal me er dom laten uitzien en me dom laten voelen.” Tegen de tijd dat hij naar buiten komt, wordt hem waarschijnlijk het gevoel gegeven dat hij iets verkeerds heeft gedaan, dat het nog nooit eerder is gebeurd en dat het waarschijnlijk ook nooit meer zal gebeuren. Hij mag dan een verantwoordelijk persoon zijn geweest, maar hij heeft ook zijn gevoelens in de weg laten staan van zijn werk. Het geldt ook voor velen die buiten het bedrijfsleven staan, d.w.z. dat zij niet graag hun werk verlaten. Doen zij dit wel, dan hebben zij die avond waarschijnlijk te veel gedronken.

Nogmaals, veiligheid is belangrijk om de keuken schoon te houden. Als er gevaren of kwetsbaarheden in uw keuken of pand, dan beschouwen dat een deel van wat je nodig hebt om zich te concentreren op. Als u hebt gewerkt aan uw restaurant, uw bar of bar apparatuur, of zelfs gewerkt in de keuken zelf voor enige lengte van de tijd, weet je dat in het beste geval, heb je een zekere mate van detail, maar niets dat zeker zijn. Daarom is het implementeren of creëren van horecabeveiliging van cruciaal belang voor uw klantenervaring, werknemers en bedrijfssucces.

Per definitie betekent gastvrijheidsbeveiliging de overtuiging of opvoeding die een persoon heeft, in die zin dat hij met klanten, gasten en collega’s te maken heeft, dat als hij zijn houding, houding, gedrag of voorkomen niet goed heeft, hij problemen kan uitlokken. Als uw medewerkers niet in staat zijn om uw verkooppunten te vertegenwoordigen,’

Lees meer

Hondenbrigade